maandag 17 april 2017

Lekker keuvelen :-)

Een extra lang weekend, aanvankelijk was het plan om lekker op de camping te zijn en alles schoon te maken, maar het slechte weer gooide roet in het eten.......
Vol enthousiasme gingen we richting de caravan met meegebrachte lunch en het plan om de slaapkamers en bedden in ieder geval op orde te brengen.
Toen we aankwamen stond er toch wel een zeer frisse wind en na de eerste hap van onze boterhammetjes begon het ook nog eens te spetteren.
Nu zijn we toch een beetje luxepaardjes en hielden het voor t gezien.
Gauw naar huis waar de kachel opgeschroefd werd naar lekker warm.

Dus keuvelden wij het weekend thuis wat aan......heerlijk dat gevoel van "niks moet en alles mag".
Een beetje borduren en t.v. kijken.


Ik maakte ook nog effe het jute opbergmandje van het haakfeest met Crochet Addict af.
Het patroon heb ik wel ietsjes aangepast naar een passende hoes voor een plantenpot.
Zo gaaf geworden!!


Ennnn....ik mocht vanmezelf.......
Nieuw garen voor een nieuwe sjaal.
Mosterdgeel, zo uit mijn comfortzone, want ik ben totaal geen gelig type. Maar het zal supertof bij mijn oudroze jas staan :-) 


Gingen we vandaag er nog even op uit om naar een auto te kijken, want wat moet je anders op tweede paasdag doen ;-) en sloten we de dag af met pizzagourmetten.
Nog 4 daagjes werken en dan kunnen we alweer genieten van de meivakantie :-) (heel vervelend)

Hoe heb jij de paasdagen doorgebracht?
Vol tradities of gewoon lekker thuis en doen waar je zelf zin in hebt?

Lieve Groetjes
Tertia



7 opmerkingen:

  1. Hoi Tertia,
    Wat een gaaf label aan het hoesje van de plantenpot! nu ben ik natuurlijk benieuwd hoe jij hier aan komt! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. eerste paasdag heerlijk inde ruststand brunchen beetje haken en genieten van de zon tweede paasdag samen met de kleindochters hun kamers goede beurt gegeven was zoooo nodig hebben bij oma ook hun eigen kamer 4 zaken vol dat weg kon pff maar tussendoor lekker ijsje gegeten gelachen en heerlijk met zijn viertjes gegeten heerlijk zo keutelen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Tertia,
    Heerlijk he zo'n dag. Ik heb eerste paasdag eieren gegeten bij mijn opa en oma met mijn familie. Tweede paasdag verliep ongeveer hetzelfde als bij jou. Lekker rustig aan doen. Beetje haken, beetje tv-kijken, beetje lezen. Heerlijk. En ik kijk nu al uit naar de meivakantie, heerlijk 2 weken vrij en lekker anderhalve week op vakantie :-).
    Fijne dinsdag.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook hier werd gehaakt en geborduurd en gegeten! Maar gisteren mocht ik aan het werk, wat ook prima was. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer dat het geen campingweer was. Gelukkig vervelen jullie ook thuis niet. Wij hebben gezellig samen gebrunched, heel veel spelletjes gespeeld en gewokt met een partywok. Dus een heerlijk paasweekend.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleur dat hele zachte geel. Heb je al een patroontje? Wij hebben ook niet zo veel gedaan met de Pasen. Wel even naar de stad gegaan om een tennisraket te halen en 1ste paasdag zijn we bij mijn schoonmoeder geweest. Niks bijzonders dus...

    Liee groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind de gele kleur voor je sjaal geweldig! En dat plantenhoesje ook!! Echt super!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!